vrijdag 14 september 2012

Weer een bericht na maanden!

Zo daar zijn we weer na de zomervakantie! Nou zullen jullie wel denken dat ik maanden op vakantie ben geweest?!? maar dat is niet zo. Ik had alleen niet zo veel tijd om nog wat te schrijven.

Het bevalt mij goed bij mijn nieuwe baas, waar ik in 2 weken nu meer verdien dan eerst in 4 weken!

Mijn spaarsaldo is inmiddels al opgelopen tot boven de 15.000 euro! Ik ben benieuwd hoelang het nog duurt voor de 20.000 er is.

Augustus was bij centraal beheer goed voor €22,97 aan rente.

Tegelijkertijd is de spaarrente nog maar 2,6% en bij ING inmiddels een bedroevende 1,9%. Deze is namelijk net vandaag weer verlaagd na de verlaging een aantal weken terug. Nou maar hopen dat centraal beheer op 2,6% blijft of omhoog gaat.

Tot zover weer een bericht van mij.

1 opmerking: