woensdag 14 augustus 2013

Sorry voor de lange afwezigheid

Sorry dat ik meer dan een half jaar mijn blog niet had bijgewerkt. Had het soms best druk en totaal de blog daarin vergeten.

Een half jaar waarin wel wat gebeurd is. Zo ben ik in de auto aangereden in het voorjaar. Gelukkig geen lichamelijke schade. Toen duurde het lang voordat de verzekering uitkeerde(volgens mij 2 maanden). En daarna een nieuwe(2e hands) auto gekocht waar in de eerste week meteen een ree tegenaan kwam. 

Dus het is al een duur jaar. Door dit alles is mijn spaarsaldo minder hard gegroeid dan gehoopt. 
Verder is het kwa werk in de zomermaanden tot nu toe een beetje teleurstellend. Weinig zieken en dan heb je automatisch niet veel werk als uitzendkracht. Gelukkig woon ik thuis dus ik overleef het wel maar er zijn er ook een aantal bij die het wel moeilijk hebben om het hoofd boven water te houden met het gezin.

De laatste maanden is de ING spaarrente nog verder gedaald naar 1,4%
Gelukkig heeft centraal beheer de rente per 1 augustus verhoogd naar 1,95%!(was 1,70%) Nog altijd niet erg veel maar de dalende trend is daar eindelijk verbroken. En wel met een verhoging van 0,25%. Niet verkeerd dus.

Ik zal de spaarsaldo's nu meteen gaan bijwerken.


Als jullie trouwens vragen hebben aan mij dan hoor ik ze graag en zal kijken of ik ze kan beantwoorden.

Tot zover deze blog. Hoop dat jullie me nog steeds volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten